ZAKELIJK

AMV heeft voor ondernemers een uitgebreid dienstenpakket en daarbij draait alles om tevreden klanten, ongeacht de omvang van uw onderneming, de branche waarin of onder welke rechtsvorm u actief bent.

Onze bedrijfsvoering gaat uit van de gedachte dat u meer mag vragen van een administratiekantoor of belastingadviseur dan alleen het boeken van de administratie of het invullen van de belastingaangifte. Goede serviceverlening, regelmatige informatieverstrekking, geen ’9 tot 5′ mentaliteit en een scherpe tariefstelling worden door onze relaties als meest opvallende kenmerken genoemd van ons kantoor.

U kunt uw gehele administratie uit handen geven zodat u meer tijd vrij heeft om te ondernemen of u kunt ervoor kiezen om uw kosten zo laag mogelijk te houden door zelf in te boeken en slechts de controle aan ons over te laten. Een grote opmars tegenwoordig betreft het online boekhouden met bijvoorbeeld Exact Online. Een aantal van onze klanten maken hier reeds geruime tijd gebruik van en de ervaringen zijn over het algemeen positief. Wij kunnen hierop ook een meer dan uitstekend alternatief bieden waarbij u middels DaviAccount van Davilex direct met ons kunt communiceren, betrouwbaar, snel, goedkoop en altijd up-to-date zonder dat er een diepgaande administratieve kennis nodig is.

U ontvangt periodiek van ons een complete rapportage voorzien van een uitgebreide analyse van de financiële situatie van de onderneming. Daarmee heeft u een extra instrument in handen om een solide financieel beleid te voeren of om externe partijen, zoals financiële instellingen, op een juiste en overtuigende wijze inzicht te geven in uw onderneming.

Ook uw loonadministratie is bij ons in goede handen en u hoeft niet te tobben over zaken zoals loonheffingen en dergelijke. U ontvangt tijdig de loonspecificaties voor uw personeel, compleet met netto betaallijsten. Tevens is het mogelijk om de loonstroken via internet door ons te laten versturen.

Hieronder vindt u een opsomming van diensten waar wij u graag in bijstaan:

Het verwerken van de boekhouding.

  • Samenstellen van periodieke rapportages en jaarstukken.
  • Opstellen van begrotingen.
  • Het opstellen van ondernemingsplannen.
  • Advisering en begeleiding op het gebied van financiële en fiscale vraagstukken.
  • Advisering en begeleiding op het gebied van personeelszaken.
  • Het verzorgen van de aangiften omzetbelasting, loonbelasting, dividendbelasting, vennootschapsbelasting en inkomstenbelasting.
  • Het verzorgen van loonadministraties voor alle risicogroepen.
  • Detachering van personeel om tijdelijke achterstanden weg te werken.

Heeft u vragen of wenst u een nader (vrijblijvend) kennismakingsgesprek (eventueel na kantoortijd) vult u dan ons reactieformulier in of neem telefonisch contact met ons op. Wij horen graag van u.

Klik hier om een bericht achter te laten.